whitepaper

Download whitepaper

Door: prospex //

De Nationale B2B-leadgeneratie Whitepaper

  • Hoe ver is zakelijk Nederland met de adoptie van social selling?
  • Welke onderdelen van je content- en verkoopproces kun je verbeteren?
  • Waar liggen kansen voor groei op LinkedIn?

Sales directors zijn nog behoorlijk kritisch op de volwassenheid van hun aanpak voor social selling. Ondanks dat 44% van de sales inmiddels één of meerdere keren per dag gebruik maakt van LinkedIn is twee op de drie niet tevreden over het succes van hun leadgeneratie!

Deze en nog vele andere inzichten zijn terug te vinden in de Nationale B2B leadgeneratie whitepaper. Dit jaar staat de whitepaper volledig in het teken van social selling.


For English, press here

Download het {rapport}

Download Whitepaper 2024

Social selling: voldoende ruimte voor verbetering!

  • 54% geeft aan te beschikken over de juiste content om sales te ondersteunen. 72% is echter nog niet tevreden over de afstemming met andere sales- en marketing activiteiten.
  • Het gebruik van tools en systemen om social selling effectief te laten verlopen groeit. 88% heeft echter nog geen helder gedefinieerde strategie voor social selling.
  • Reageren op posts, persoonlijke berichten versturen via de chat en het inboeken van afspraken wordt inmiddels toegepast door meer drie kwart van de deelnemers

Lees alle uitkomsten en andere visies van vakgenoten. Krijg inzicht in de kansen van LinkedIn en hoe deze in te zetten in je leadgeneratie.