Ontdek de impact van AI op de toekomst van B2B marketing, sales en branding tijdens ons exclusieve evenement op 10 oktober om 13:00 in Amsterdam.
AI biedt ongekende kansen en uitdagingen. Ook voor B2B marketing en sales. Zijn er over 5 jaar nog wel verkopers nodig? Wat wordt de rol van de marketeer? Hoe relevant is een copywriter nog? Kan ik NU al gebruik maken van AI?
Laat je inspireren door keynote spreker Rodger Werkhoven, voormalig creative director bij marktleider OpenAI. Als 1 van de wereldwijde AI thoughtleaders zal Rodger een intiem perspectief bieden op het dynamische AI landschap. Hij zal tevens zijn visie op de toekomst met ons delen.
Daarnaast zal hij samen met onze strateeg Bob van der Lee het allereerste door AI gegenereerde merk onthullen!
Onze Strateeg Mehmet Bolat deelt hoe wij inmiddels gebruik maken van AI voor contentcreatie en strategie. Hij neemt je mee in de do’s en don’ts en deelt praktische voorbeelden.
Ten slotte zal Nederlands sales expert Heino Hovingh zijn ervaring delen met het gebruik van AI coaching tools, inclusief praktische toepassingen en valkuilen om te vermijden.
We hebben slechts 60 plekken beschikbaar, dus wees er snel bij en schrijf je nu in om jouw plek te reserveren! Na inschrijving nemen we contact met je op via e-mail.
We vinden het belangrijk dat er een gevoel van gelijkgestemdheid is daarom is deze live masterclass gericht op beslissers zoals directeuren, ondernemers en bestuurders van middelgrote bedrijven. Wil je iemand meenemen? Stuur dan een mail naar benthe@prospex.nl
DATUM:
Donderdag 10 oktober
TIJD:
Vanaf 13:00 uur tot 18.00 inclusief aangeklede borrel
LOCATIE:
Naritaweg 70, Amsterdam Sloterdijk