Het verhaal van prospex^

{Humanising} Sales

Leadgeneratiebureau prospex, werd opgericht in 2007. Onze oorsprong ligt in telemarketing en koud bellen, maar door de jaren heen merkten wij dat verkoop het resultaat is van een warme relatie. Mensen willen pas zaken doen zodra er genoeg vertrouwen is. Daarom geloven wij in Humanising Sales, ofwel: het persoonlijk maken van de klantreis door het gehele verkoopproces heen.

Wij specialiseren ons in het bedenken, uitvoeren en uitbouwen van leadgeneratie strategieën waarbij meerdere vormen van online communicatie worden ingezet. We delen op het juiste moment waardevolle informatie en bouwen een goed gevulde sales funnel. Dit alles doen we vanuit het menselijke aspect, persoonlijk dus. Daarmee wordt leadgeneratie enorm schaalbaar.

LinkedIn {First}

LinkedIn is een krachtig social media platform en uitermate geschikt voor B2B leadgeneratie. De kans is groot dat ook jouw doelgroep zich hier bevindt. Via LinkedIn kun je jouw netwerk verbreden en zakelijke relaties opbouwen. Om hierin succesvol te zijn, is het van groot belang om je persoonlijke profiel volledig te optimaliseren. Persoonlijke profielen zijn bovendien hét geheime wapen van LinkedIn leadgeneratie. Daarom geloven wij in een LinkedIn First aanpak voor B2B leadgeneratie.

Onze kijk ~op B2B~ leadgeneratie

Er zijn 7 tot 9 contactmomenten nodig om genoeg vertrouwen op te bouwen tussen jou en je potentiële klant. Het is daarbij wel belangrijk dat deze contactmomenten zo waardevol mogelijk zijn zodat je continu top-of-mind blijft. Allereerst is het belangrijk om via LinkedIn jouw doelgroep te vinden en te ontdekken wat hun latente pijnen zijn. Op basis daarvan deel je relevante kennis zodat ze je steeds meer gaan vertrouwen. Potentiële leads krijgen vervolgens het idee dat ze begrepen worden en gaan jou steeds meer zien als thought leader. Het is belangrijk dat sales en marketing hierin nauw samenwerken. Op die manier kun je in elke fase van de funnel aanwezig zijn, blijven de leads warm en verlies je elkaar niet uit het oog.

B2B leadgeneratie
~strategie~

Om voor jou een B2B leadgeneratie strategie te ontwikkelen, komen we in één of meerdere interactieve workshops tot een op maat gemaakt plan van aanpak. Onder andere de doelgroep, doelstellingen, social selling en contentcreatie zijn onderdeel van dit plan. Tijdens de samenwerking ondersteunen we je heel gericht bij het leggen van nieuwe contacten en het uitbreiden van je netwerk. Met als uiteindelijk doel het verkrijgen van meer leads. Ben jij benieuwd hoe jij jouw leadgeneratie een boost kan geven? Ontdek hoe we voor jou een succesvolle leadgeneratie strategie kunnen ontwikkelen.

Tevreden klanten waar wij trots op zijn

Leer ons kennen

Ondertussen bij Prospex

blog

Mijn plannen vallen wéér in het water, wat nu?

blog

Succesvolle leadgeneratie: wat doen de koplopers^ slimmer